Regulamin

Regulamin

 

Właścicielem sklepu internetowego www.wmmeble.pl (w dalszej części Regulaminu nazywany Sklepem) jest Firma Wygodne Mieszkanie z siedzibą w miejscowości Wojcieszyn ul. Trakt Królewski 129, 05-082 Stare Babice, NIP: 118-138-83-78.

 

1. Postanowienia ogólne

 

  • Przed złożeniem zamówienia w sklepie internetowym, Klient zobowiązany jest wnikliwie zapoznać sie z treścią niniejszego Regulaminu oraz uprawniony jest do jego przechowywania w postaci zapisu elektronicznego, bez prawa dokonywania jakichkolwiek zmian.
  • Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.wmmeble.pl jest równoznaczne z akceptacją wszystkich zapisów niniejszego Regulaminu.
  • Firma Wygodne Mieszkanie prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem salonów stacjonarnych oraz za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem domeny www.wmmeble.pl.
  • Zamówienia w sklepie mogą składać osoby, które ukończyły 18 lat.
  • Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż mebli. Wszystkie produkty znajdujące sie na stronach sklepu są fabrycznie nowe. Zostały legalnie wprowadzone na rynek polski oraz są objete gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela.
  • Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  • Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  • Ceny podane w sklepie internetowym mogą różnić się od tych w salonach stacjonarnych i obowiązują tylko w w przypadku składania zamówień przez system sklepu internetowego www.wmmeble.pl.
  • Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od momentu złożenia przez Klienta zamówienia. Cena wiąże zarówno klienta jak i sprzedawcę Wygodne Mieszkanie.
  • Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski. Zamówienia można składać w języku polskim.
  • Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT.
  • Prawem własciwym zamówienia (umowy) jest prawo polskie.

 

2. Składanie zamówień i płatności

 

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem serwisu www.wmmeble.pl.

  • Do złożenia zamówienia przez stronę www.wmmeble.pl niezbędne jest założenie konta w serwisie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na adres e-mail podany w formularzu.
  • Zamówienia można składać za pośrednictwem:
  1. koszyka znajdującego się na stronach sklepu,
  2. e-mail wysyłając zamówienie na adres sklep@wmmeble.pl,
  3. telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu 22 752-02-76 w godzinach 9.00 -17.00
  • Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia drogą internetową lub telefonicznie w ciągu 48 godzin od jego otrzymania.
  • Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, że zamówiony produkt jest w danej chwili niedostępny, kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany e-mailem lub telefonicznie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, kupujący podejmuje decyzję o jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania) lub anulowanie zamówienia.
  • Przyjęcie przez sklep zamówienia do realizacji rozpoczyna się po potwierdzeniu danych kupującego oraz :
  1. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze po otrzymaniu informacji o złożeniu zamówienia,
  2. w przypadku zamówień płatnych przelewem po otrzymaniu wpłaty (zaliczki) na rachunek bankowy,
  3. w przypadku zamówień płatnych kartą płatniczą w chwili autoryzacji karty.
  4. w przypadku zamówień w systemie ratalnym w chwili przydzielenia kredytu.
  • Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia, w przypadku nie dokonania wpłaty zaliczki w terminie do 14 dni od złożenia zamówienia, co wymaga uprzedniego poinformowania Klienta.
  • Warunkiem zakupu w Sklepie jest skuteczne przeprowadzenie procesu rejestracji poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego lub dokonanie "Szybkiego zakupu" bez konieczności rejestracji konta oraz zaakceptowanie Regulaminu po uprzednim jego wnikliwym przeczytaniu. Decydując sie na zakupy w systemie ratalnym należy dokonać pełnej rejestracji konta. Podczas zakupu bez rejestracji nie zostanie wygenerowany wniosek ratalny.
  • Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane przez Sklep. W szczególności Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości lub zawierających niekompletne dane. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji, umożliwiając mu poprawienie złożonego uprzednio formularza.
  • Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary :
  1. gotówką przy odbiorze (na terenie Warszawy),
  2. przelew bankowy z dowolnego banku,
  3. karta płatnicza,
  4. raty kredytowe.

 

3. Realizacja zamówień

 

  • Przyjęcie zamówienia jest poprzedzone procesem składającym się z dwóch kroków:

a) złożenie zamówienia - ma miejsce w momencie otrzymania przez Klienta automatycznie generowanej przez  Sklep wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia (status zamówienia: "Złożone")

b)potwierdzenie zamówienia - jest po otrzymaniu odpowiedzi generowanej w formie wiadomości e-mail ze Sklepu, w której znajdują się informacje o koszcie zakupu i sposobie dostawy (status zamówienia: "Przyjęte do realizacji")

W tym momencie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem.

  • W przypadku zgłoszenia błędów w zamówieniu z przyczyn za jakie odpowiedzialność ponosi Klient (np. błędnie wybrana forma płatności, kolorystyka, tkanina itp.) Sklep informuje Klienta o wprowadzonej zmianie poprzez wysłanie e-mailem poprawionego zamówienia. Zmianę tę Klient jest zobowiązany potwierdzić za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Sklep WMmeble informuje, że maksymalny okres zamówienia może trwać do 70 dni roboczych i uzależniony jest od terminu, w jakim zamówiony produkt dotrze do Sklepu z magazynu producenta. Klient zdecydowany na zakup produktu może skorzystać z pomocy naszych sprzedawców dzwoniąc do któregokolwiek z naszych salonów. Tutaj może uzyskać informację o przybliżonym terminie, w jakim jego zamówienie zostanie zrealizowane. Informacja ta zostanie podana pocztą elektroniczną.
  • Zamówienie na towary o różnych terminach realizacji wysyłane jest standardowo po skompletowaniu całości zamówienia tzn. po upływie najdłuższego z podanych terminów.

 

4. Koszty przesyłki

 

  • Firma Wygodne Mieszkanie oferuje dowóz mebli do klienta własnym transportem (na terenie Warszawy i okolic).
  • Dowóz na terenie Warszawy - GRATIS - przy zakupie towarów powyżej 2000 zł.
  • Poniżej kwoty 2000 zł koszt dowózu 50 zł do 10 km w obrębie Warszawy.
    • Klientom spoza województwa mazowieckiego oferujemy transport poprzez firmę kurierską.

     

    5. Dostawa i odbiór towaru

     

    • Dostawa zamówionego produktu nastąpi w terminie ustalanym indywidualnie przez konsultanta Sklepu w dni robocze między 10:00 a 18:00.
    • Dostawa odbywa się w wybrany przez Klienta sposób.
    1. dostawa towaru przez firmę transportową pod wskazany w zamówieniu adres,
    2. dostawa przez transport Sklepu pod wskazany w zamówieniu adres,
    3. odbiór własny
    • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu dostawy towaru na wskazany adres, koszty dostawy zostaną uwzględnione w potwierdzeniu zamówienia.
    • W przypadku odbioru własnego z magazynu, koszty dostawy wynoszą 0 zł.
    • Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania/domu i ich montażu.
    • Dostawca nie dostarcza (nie wnosi) towaru do lokalu Klienta. Wydanie i odbiór towaru następuje z samochodu.
    • Niepodjęcie przesyłki przez Klienta w terminie wcześniej przez Sklep uzgodnionym oraz w terminie 14 dni liczonych od dnia pierwszej próby doręczenia, jest równoznaczne z odstąpieniem przez Klienta od umowy. W takim przypadku klient ponosi koszty związane ze zwrotem zamówienia.
    • Wydanie i Odbiór towaru przez Klienta musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy.
    • Podczas odbioru Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności ilościowej z zamówieniem oraz kontroli czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu. Klient zobowiązany jest dokonać kontroli w obecności osoby dostarczającej zamówiony produkt (kuriera lub pracownika sklepu).
    • W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli, albo też został mechanicznie uszkodzony, należy sporządzić protokół szkodowy, oraz niezwłoczne poinformować Sklep, w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.


     

    6. Płatności


    • Zamieszczone na stronach Sklepu produkty wraz z cenami nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
    • Zawartość Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
    • Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich zawierają podatek VAT i są cenami brutto.
    • Ceny nie obejmują kosztów przesyłki, ani innych opłat czy prowizji, które są podawane przy każdym produkcie lub w koszyku zamówienia. Ceny za przesyłkę danego produktu są zróżnicowane i zależą od formy dostawy wagi towaru lub regionu przesyłki.
    • Wszelkie prowizje od wybranych form płatności widoczne są w koszyku zamówienia.
    • Rozliczenia transakcji kartą kredytową/płatniczą dokonywane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
    • Na poczet realizacji zamówienia Klient zobowiązuje się do zapłaty zaliczki w wysokości 20% wartości zamówionego towaru.
    • Dopłata następuje w chwili otrzymania informacji o dacie dostawy produktu, przedpłatą na konto bankowe lub kartą kredytową/płatniczą - w zależności od wybranej przez Klienta formy płatności.
    • W przypadku złożenia zamówienia na meble nietypowe (pod wymiar) Sklep zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości wartości zamówienia.
    • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania akcji promocyjnych na łamach strony, co nie dotyczy Klientów, którzy złożyli zamówienie przed wprowadzeniem zmiany.
    • Zmiany, o których mowa w powyższym punkcie nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji.
    • Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w momencie złożenia przez Klienta zamówienia, jednak z zastrzeżeniem wynegocjowanej ceny.
    • Oferta cenowa produktów dotyczy tylko Klientów sklepu internetowego www.wmmeble.pl.


    7. Reklamacje


    • Wszystkie produkty dostępne na stronie objęte są gwarancją komercjalną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego /Dz. U. 2002 r., nr 141, poz. 1176 z póź. zm./; treść oraz warunki gwarancji określa dokument gwarancyjny, którego treść została zamieszczona na stronie Sklepu, w zakładce „Formularz reklamacji”. Reklamacje należy zgłaszać w sposób określony w dokumencie gwarancyjnym.
    • Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową /ustawa z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 r., nr 141, poz. 1176 ze zm.)/.
    • W razie utraty karty gwarancyjnej Klientowi przysługuje prawo do zastępczej karty gwarancyjnej. Zastępcza karta gwarancyjna będzie dostępna na stronie Sklepu w zakładce "Formularz reklamacji".
    • Różnice w odcieniu wybarwienia tkaniny, skóry, eko-skóry, drewna, płyty laminowanej, które wynikają z różnie ustawionych parametrów monitora lub karty graficznej nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie Sklepu są poglądowe, tkaniny i kolory różnić się mogą nieznacznie od dostępnych.
    • Różnice mebli tapicerowanych w obiciu z skór naturalnych, wynikających z ich właściwości np. blizny, nakłucia owadów, rozciągnięcie lica, zrogowacenia, a także pewne różnice w grubości, miękkości, które znawca może określić jako ślady naturalnej szlachetności skóry nie mogą stanowić podstawy do reklamacji.

     

    8. Warunki odstąpienia od umowy



    • W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego produktu, Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ( Dz. U. Nr 22, poz. 271), składając Sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępny jest na stronie sklepu w zakładce "Formularz reklamacji".
    • W przypadku odstąpienia od umowy zwrot towaru następuje na koszt sprzedającego  na adres sklepu w zakładce kontakt. Zwracany w tym trybie produkt zostanie przyjęty, a odstąpienie będzie skuteczne tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany wraz z fakturą VAT (paragonem), kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie będą uszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania.
    • Sklep w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymagania określone w pkt 3 powyżej zostaje wystawiona faktura korygująca - o ile wcześniej była wystawiona faktura VAT. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym lub e-mailem. Po jej potwierdzeniu Sklep w terminie 14 dni roboczych dokonuje zwrotu należności na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.
    • Sklep zobowiązuje się do zwrotu należności za produkt.
    • Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.


    9. Ochrona danych osobowych

    • Firma wmmeble.pl zastrzega sobie prawo do gromadzenia jedynie na własny użytek, przetwarzania i wykorzystywania informacji o Klientach sklepu.
    • Chcąc dokonać zakupów w sklepie internetowym wymagane jest wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz akceptacja regulaminu zakupów oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych. Wypełnienie formularza rejestracyjnego pozwala Klientowi na łatwy powrót do zakupów, bez konieczności ponownego wpisywania danych niezbędnych do dokończenia transakcji. Przy ponownych zakupach podać należy login i hasło.
    • Rejestrując się w systemie sklepu wmmeble.pl klient zgadza się na cykliczne otrzymywanie gazetki na swój adres mailowy (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).
    • Każdy Klient, który wypełnił formularz rejestracyjny ma zapewniony dostęp do dotyczących go danych osobowych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub też usunięcia.
    • Firma www.wmmeble.pl nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom.


    10. Postanowienia końcowe

     

    • Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
    • Zespół Sklepu dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Tematy sporne, dyskusyjne - wszystkie wnioski, skargi i uwagi oraz propozycje przyjmujemy i odpowiadamy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    • Wszystkie informacje, zdjęcia produktów, znaki firmowe producentów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji bez zgody właścicieli.
    • Zawartość sklepu www.wmmeble.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
    • Informacje dotyczące towarów prezentowanych na stronie sklepu www.wmmeble.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów.
    • Sklep www.wmmeble.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
    • Jeżeli jakiekolwiek postanowienie niniejszego regulaminu jest niezgodne z obowiązującym prawem, w szczególności gdy narusza prawa konsumentów (ustawa z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 r., nr 141, poz. 1176 ze zm.) lub mogłoby być uznane za klauzulę naruszającą ich prawa uznaje się je za nieobowiązujące i niewpływające na pozostałe postanowienia Regulaminu.
    • Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany cen towarów, co nie dotyczy Klientów, którzy złożyli zamówienie przed wprowadzeniem zmiany.
    • Wszelkie sprawy sporne strony będą starały się rozwiązać na drodze polubownej.
    • We wszystkich przypadkach nie wymienionych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
    • Sklep wmmeble.pl ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu po uprzednim poinformowaniu klientów.

    Serdecznie zapraszamy i życzymy udanych zakupów.

    Szybki kontakt
    Zadzwoń: 530-788-131, 535-788-130
    Napisz: biuro@wmmeble.pl
    wmmeblepl
    NEWSLETTER

    Kontakt
    • WM Wygodne Mieszkanie
    • Wojcieszyn, ul. Trakt Królewski 129
    • 05-082 Stare Babice
    • tel: 530-788-131, 535-788-130
    • email: biuro@wmmeble.pl
    Firma
    O sklepie

    Serdecznie witamy na stronie naszego internetowego sklepu meblowego. Dzięki produktom z naszego sklepu będziecie mogli Państwo urządzić wygodnie swoje mieszkanie. Polecamy meble tapicerowane, systemowe, meble z litego drewna. Posiadamy meble od najlepszych producentów w kraju.

    Informujemy, że strona jest w ciągłej rozbudowie oraz, że dokładamy wszelkich starań aby zakupy w naszym sklepie były dla Państwa łatwe, szybkie i przyjemne. Na wszelkie pytania z Państwa strony odpowiedzą nasi doradcy. Zakupów na naszej stronie można dokonywać bez względu na godziny pracy siedem dni w tygodniu 24h na dobę. Numery telefonów oraz adresy mailowe naszych salonów znajdziecie Państwo w zakładce kontakt.

    Jednocześnie prosimy o zapoznanie sie z regulaminem.

    Serdecznie zapraszamy

    X Zamknij

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
    Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.